Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

SEO vijesti

Ranking bez linkova

Jučer smo govorili kako pomoću formule WDF*IDF možemo u Google-u postići rezultate bez linkova ili kada je konkurencija jača, sa manje linkova nego što bi nam inače bilo potrebno. O WDF*IDF-u sada nećemo opširno, samo ćemo reći da služi za SEO optimizaciju tekstova, koji moraju biti što duži, a minimalno 2000 riječi, što je mnogo sadržaja. Međutim, u budućnosti (možda čak i u 2014.) je moguće da neće Google brojati linkove nikako, kao što to ima namjeru uraditi vodeći pretraživač u Rusiji tzv. Yandex.Alexander Sadovsky (Head of Search u Yandexu) je rekao nedavno u jednoj prezentaciji da su pripremili sve u Yandexu da budu prvi pretraživač koji neće brojati linkove. Dobro, a šta će se onda brojati?

Linkless ranking

1. Social media signali – oni su već i kod Google-a prva korelacijska tačka, a u budućnosti mogu samo postati važniji. Tu je samo izazov pretraživačima da razlikuju prave profile od lažnih i tako ne broje svaki lajk ili share, nego samo one od pravih profila.

2. Onpage statistika – kada posjetioc dođe sa pretraživača, da li ostaje ili se vraća nazad na pretraživač. Ako ostane, koliko ostane i šta tačno radi. Da li se jako dugo zadržava, da li intenzivno čita ili gleda video? Da li na kraju se upiše u newsletter ili kupi nešto. Dakle brojanje mikrokonverzija do besvjesti.

3. Sadržaj – sada je i dalje kralj sadržaja tekst i još nisu našli bolji metod da ocjene kvalitet teksta od formule WDF*IDF (zato i funkcioniše). To im je i najteži zadatak, jer još nije smišljena bolja formula za analizu teksta. Ali još teži posao je analizirati kvalitet i izvor slike, da li je to baš slika autora ili je skinuo negdje na netu, te koliko je kvalitetna informacija na toj slici, da li je infografika ili samo slika koja podvlači empatiju ili neku drugu emociju? A ako se radi o videu, koji bi trebao biti primarni medij u budućnosti, već stvari stoje bolje, jer je lakše utvrditi izvor i kvalitet, na spram ponašanja gledaoca kada pokrene video. A najbolji članak je svakako onaj koji ima dug i kvalitetan tekst, prilagođen WDF*iDF-u, zatim ima najmanje jednu, a po mogućnost što više dobrih autorskih slika, te svakako video koji će biti glavni dio sadržaja i zaintegrirati posjetioca.

Uskoro očekujte video o WDF*IDF-u …

Comments (3)

  1. Dejan
    December 17, 2013 Reply

    Hvala ti puno Nedo na ovom tekstu. Očekujemo još dosta novih tekstova. 🙂

  2. Zoran
    October 7, 2014 Reply

    Ovo je već dosta staro, no onda se sve svodi na društvene mreže? Znači nove stranice koje još nisu uopće razvijene bi se trebale orijentirati na društvene mreže što se tiče inicijalnog probijanja na tržište?

    • Nedim Šabić
      July 8, 2015 Reply

      Sve se mijenja munjevitom brzinom.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *