Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

Ostalo

SEO prognoze za 2014. i pregled najbitnijih SEO promjena u 2013. godini

Nadam se da je video bio informativan. Ukoliko imate pitanja, slobodno ih postavite u komentarima. Ukoliko želite preuzeti detaljni izvještaj sa ranking faktorima na 70 stranica, upišite se u naš newsletter. Redovno ćemo te obavijestiti kada objavimo novi video!

 seo-faktori-2013

Comments (10)

  1. Todorovic
    December 16, 2013 Reply

    Ćao Šabiću, prava tema za pokretanje prvog vblog-a i želim da se istraje u ovoj novoj aktivnosti… Kao i obično, pomeraš granice, pitanja naviru, al ajde za početak ovo: Šta misliš o gost postu u 2014, kojim intenzitetom nastaviti ovu aktivnost u odnosu na 2013? Inače jedva čekam da vidim matematiku ove formule o kojoj si pričao, maksimalno si mi zagolicao maštu 🙂

    • Nedim Šabić
      December 17, 2013 Reply

      Ovisno o tome šta želiš postići, tako ćeš dozirati gost postove. Ako ti je samo Google na pameti, povezao bih to sa Google+ profilom i pukao author tag i ne bih se bojao. Ako ti je Google svejedan, onda mogu samo reći da je to odličan način promocije nečega, ako na tom blogu surfa tvoja ciljna skupina.

  2. Nemanja Krecelj
    December 17, 2013 Reply

    Odličan video Nedime, kao i uvijek!

    Sve u svemu, iz mog iskustva, tekst igra najveću ulogu. Tekst je taj koji će nam donjeti posjete za razne long tail KW’s…

    Jedino s čim se ne bih usaglasio, ili sam možda pogrešno razumio, rekao si da na h1, h2, h3…tagove na početku treba da dodajemo KW koju targetujemo?

    Da li si mislio na main kw? To mi nema smisla, da bude uvijek na početku, u podnaslovu da, ali ne baš na samom početku tog podnaslova.

    Ispravi me ako sam pogrešno razumio.

    Isto bih dodao, da se ljudi fokusiraju takođe na slike, da u title i alt text dodaju različite KW.

    Hvala za report 🙂

    • Nedim Šabić
      December 17, 2013 Reply

      Istraživanje kaže tako, da većina top10 stranica ima KW na prvom mjestu u Title i H1 tagu.

      • Nemanja Krecelj
        December 21, 2013 Reply

        Zanimljivo, uvijek mi je kao spam to izgledalo, a i ruzno izgleda na stranici kad gledas ono zaredom tagovi, sve počinju sa istom KW 🙂

        Što se mene tiče ja ugl. u h1 stavim na početak (nekada ni to). A u ostalim ih isto spominjem ali slabo kad su na početku.

        • Nedim Šabić
          December 23, 2013 Reply

          Prema WDF i LSI, možeš koristiti sinonim, jer Google ga broji kao da si iskoristio KW. 😉 Onda izgleda manje spammy. A svakako tu su i padeži …

  3. Sasa Kasapic
    December 17, 2013 Reply

    Super je video,ai sve ostalo naravno.
    Samo napred.

    Za Nemanju
    H tagovi su veoma bitan elemenat za SEO …
    Svaka strana treba da ima unukatne tag-ove koji su povezani sa tom stranom a kroz tag se provlace KW ( pricam iz iskustva )

    • Nemanja Krecelj
      December 21, 2013 Reply

      Sasa,

      imam dovoljno iskustva, i znam da su tagovi bitni, ali to nije bilo moje pitanje, pitanje je bilo da li KW za koju rangiramo, kao što je Nedim rekao, mora da bude na početku h1,h2, h3…taga. O tome se radilo 😉

  4. Jelena
    December 19, 2013 Reply

    Eto, taman žena odluči da neće ič da vodi računa o SEO, i paf! Sad me živo kopka da probam tu on page formulu da rangiram nešto kompetitivno bez linkova, odupreću se, odupreću se… 😀

    Nedime, uživanje je bilo gledati, hvala!

    • Nedim Šabić
      December 19, 2013 Reply

      Teško je odoljeti prilici 🙂 ps. hvala!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *